Re: Dobra tania p³ytka...

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 22:21:44 MET DST

In news:c8tkk6$p5u$1@nemesis.news.tpi.pl,
Nieznajoma <karina@if.pw.edu.pl> typed:

> Wiem ze nie warto ale jesli fundusze na to nie pozwalaj± to nie ma
> wyj¶cia. A jakiego MSI polecasz z tañszych??

kupujac MSI Kt6V czy KT6 Delta zmiescisz sie w cenie 300PLN (przy cenach
gieldowych). To bardzo stabilne i bezproblemowe plyty z 2 letnia gwarancja.
Zawiodlem sie tylko przy podkrecaniu mobilnego bartona gdyz zablokowany jest
wtedy mnoznik. Ale sporo plyt cierpi na ta przypadlosc. Jesli nie bedziesz
extremalnie podkrecac proca to jak najbardziej polecam MSI.

pzdr.
trzmiel