WITAM!!!!!!!!!

Autor: ws <tucie_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 20:36:57 MET DST

Witam serdecznie szanownych grupowiczów,
Czy mógłby mi ktoś wskazać adres grupy dyskusyjnej na której mógłbym uzyskać
pomoc w sprawie uzyskania odpowiedniego obrazu z komputera na telewizorze.
Chyba, że tutaj by mi ktoś mógł pomóc. Problem mam taki, że mam kartę ATI
Radeon 9200 i obraz na telewizorze mam czarnobiały, a jak włącze film to
jest tylko czarny obraz na telewizorze a na monitorze go widzę. Nie wiem już
co mam ustawić.
Za pomoc dziękuję.
Pozdrawiam
Wojciech Chojnowski