Re: [NTG] System Windows 2003 nie wykry wa innych dysków twardych

Autor: Gupik <Gupik_at_piasta.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 20:28:50 MET DST

a 2 dysk jaki system plikow ??

Ja mam 1 dysk 80GB podzielony na 2 dyski 5GB i 62GB a te dyski co mam od
kolegi to FAT32, i ani jednego ani drugiego nie widać w systenie, widać
tylko mój dysk i nagrywarkę, czy tenn systen nie imie przydzielić liter
czy jak ?? mimo że w biosie i menedzieżr urządzen jest wykrywany, a w
tray-u pokazuje się powiadomienie że system wykrył nowy dysk.