Re: wymiana cdromu w laptoku

Autor: Osiak <osiakowski_at_interia.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 19:55:23 MET DST

Uzytkownik "zielak" <madz@o2.pl> napisal w wiadomosci
news:40B1DD2D.7080204@o2.pl...
> witam,
> sprawa wyglada tak ze zbiesil mi sie cdrom w laptoku actiny (modelu nie
> pamietam).
> Pytanie brzmi czy wymiana takieg cdromu to jest jakas niesamowita sztuka
> i jak wyglada sprawa z kompatybilnoscia cdromow innych firm.

Zero problemu. Wchodzi tam zwykly CDRom typu slim.
Najlepiej kupic sobie combo, ja tak zrobilem, za cobmo
w Vobisie pere miesiecy temu zaplacilem 340 zl brutto.
Co do wymiany wystarczy zdjac klawiature, odkrecic
jeden wkret i wyjac :-)
Jesli jest po gwarancji mozna spokojnie zrobic to samemu.

Pozdrowienia
Osiak