problem z dzwiekiem

Autor: ukasz <notgonna_at_tell.you>
Data: Mon 24 May 2004 - 18:47:11 MET DST

juz pisalem tu o moich problemach z ac'97. teraz problem jest troche
inny, dzwiek dziala, tzn. menedzer urzadzen nie pokazuje rzadnych bledow
konfliktow etc. wszystko wyglada cacy, tyle ze dzwiek dziala tak: przez
jakies 5 min. winamp (przykladowo) gra spoko, potem zaczyna sie
delikatne trzeszczenie, ktore narasta w czasie i po jakichs paru nast.
minutach juz nic oprocz trzeszczenia nie slychac. Nie jest to ciagle,
glosniki nie trzeszcza caly czas, tylko w czasie odtwarzania jakichs
dzwiekow (systemowe, z gier czy muzyka, cokolwiek by to nie bylo slychac
same trzaski). I moje glowne pytanie: czy to jakas wada sprzetowa
(soltek sl-75frn2) czy cos z winXP? nie chce mi sie go reinstalowac bez
pewnosci ze to ten problem naprawi. ma ktos jakies pomysly?