Re: Zestaw - pytanie laika

Autor: tomek <tomaszsroka_at_hotmail.com>
Data: Mon 24 May 2004 - 18:32:24 MET DST

ad.1 mało prawdopodobne że ma bo to laik ale jeśli już to zapewne ma win 98
którego nie zaleca się instalować na nowych maszynach bo nie wykrywa usb 2,0
ad.2 jeśli to laik to bardzo mało prawdopodobne żeby nawet wiedział o
istnieniu linuxa czy macintosha
ad.3 tak taka opcja jest prawdopodobna ale lepiej mieć oryginala zeby takie
ciecie jak ty mieli od kogo przegrywac

ale od ciebie bym nie kupił bo skąd niby tyle postów pożniej o awariach i
innych pierdach