Re: podlaczanie kamery przez fire wire

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 18:25:41 MET DST

Użytkownik "Zhan" <zhan@op.pl> napisał w wiadomości
news:c8r2im$1v2$1@inews.gazeta.pl...

> no wlasnie... zdazylem sie zorientowac, ze kontrolery budowane sa na
> roznych ukladach... via, nec, inne... czy to ma znaczenie?

No to tak jak mówię - może to mieć znaczenie.
Jeśli Twoja kamera nie ma DV-in, a tylko DV-out to kup najtańszą kartę.
Powiedz jaki chipset ma Twoja płyta.

PS - trochę juz zapomniałem jak to było, ale prawdopodobnie w ostatnim
moim poście się walnąłem, czyli VIA+VIA pójdzie, a NEC+VIA nie. Sprawdzę i
dam jeszcze Ci znać.

Pozdrawiam