Notebook Acer Travel Mate 720 - wymiana napędu CD na DVD.

Autor: Kompaner <kompaner_at_wp.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 18:02:12 MET DST

Witam!
W notebooku Acer TM720 (znajomej), napęd CD okropnie muli.
Chce ona wymienić go na DVD i ja mam się tym zająć (radzę sobie z "dużym"
sprzętem)
Więc grzecznie pytam osoby doświadczone:
- jakie parametry taki napęd mieć powinien, coby dał się zamontować do
notebooka?
- czy wymiana jest bardzo kłopotliwa, czy tylko parę śrubek, wyjąć, włożyć,
zakręcić - jest OK?
Będę wdzięczny za każdą informację.
Kompaner
PS. Spacerując po Allegro, natknąlem się na takie zdanie, że jakiś tam
napęd pasuje do 90% notebooków..
Faktycznie jest taka uniformizacja?
K.