Re: odzyskac dane...

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1>
Data: Mon 24 May 2004 - 16:40:02 MET DST

In news:c8lb2o$drm$1@korweta.task.gda.pl , *poe* wrote:
> Udalo mi sie odzyskac wszystkie dane w partycji extended
> Jedynie partycja podstawowa an ktorej stal system poleciala...
> A jako ze apetyt rosnie w miare jedzenia to sie tak zastanawiam czy i
> tego nie dalo by sie odzyskac :))
> System widzi partycje ale to wszystko, zachowuje sie tak jakby chcialo
> sie dostac na niesformatowana partycje.

Dopiero teraz, ale zawsze coś ;).
Ładnie się spisałeś, myślałem, że będziesz jeszcze się piłował,
a tu już, gotowe :))
No a pierwsza partycja... Sam pisałeś "W momencie gdy zobaczylem na
ekranie ze instalator usuwa cos z hda to szybko wylaczylem kompa.
Efekt jest taki ze dane zniknely..."
Wygląda, że instalator linuxa, zaczął pisać na dysku, a więc poleciał
po kolei MBR i początek 1 partycji. A to oznacza, że nie masz FAT.
Owszem pliki w dalszej części partycji pewnie pozostały nienaruszone.
Stan zniszczeń możesz obejrzeć jakimś edytorem dysków np.
http://www.runtime.org/diskexpl.htm (płatny, ale przez 30 dni działa)
Tam zobaczysz, czy zjadło FAT, katalog główny, możesz próbować
ponaprawiać, ale to bardzo żmudna robota w tym wypadku.

Ale zamiast, możesz próbować odratować jakieś istotniejsze pliki:
Restoratrion http://free-backup-software.net/data-recovery.htm
może odzyskać poszczególne pliki (jakieś książki adresowe, skrzynki
pocztowe, ustawienia kont i inne które Windows trzyma zwyczajowo
na partycji z systemem).

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step1@poc1zta.onet.pl1(ale bez cyfr)