Re: Monitor 17

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 16:10:38 MET DST

tez mam samsunga 755dfx :)

po jakims pol roku uzytkowania powiem tyle, ze jakos obrazu naprawde dobra
jak na te cene, wszystko chodzi sprawnie i ladnie. geometria w porzadku, sa
tylko malenkie odchylenia w gorze (na zasadzie walca).

mam z nim tylko jeden problem: w mojej ulubionej rozdzielczosci 1280x1024
nie daje sie uzyskac lepszego niz 75hz odswierzania :(
nie przeszkadza mi to szczegolnie, oczy nie mecza sie zanadto, ale przy
tejze rozdzielczosci ekran dodatkowo potrzebuje 2-3 minut po wlaczeniu do
rozgrzania, a zanim to uczyni ekran jest przesuniety o jakies 0,5cm w
lewo... troche to wkurza, ale juz sie przyzwyczailem

dodam ze w nizszych rozdzielczosciach nic takiego nie wystepowalo, on chyba
nie jest stworzony do takiej :P

acha - gwoli scislosci - monitor wspolpracuje z Radeonem 9500 - pisze bo
nie mam pewnosci czy te problemy nie dotycza czasem karty

Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl