Re: Laptop, dysk twardy - zamiennik

Autor: Marcin Ozdzinski <mozdzins___at___.simplusnet.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 15:11:23 MET DST

> Do 8 gb nie powinno byc problemow, ale glowy sobie uciac nie dam ;)

Do TP 600 wejdzie kazdy do 120 GB włącznie.Uaktualnij BIOS
do najnowszej dostępnej wersji, ale starsze też działały.

> Szerokosc i dlugosc raczej tak. Bywa, ze maja rozne wysokosci.
> Zwlaszcza te starsze potrafily miec 2 cm nawet...

Dowolny 2,5 cala o wysokości 9 mm.
Ja mam 30 GB Hitachi i jestem bardzo zadowolony - seria DK23.
Polecam też Toshibę a jeśli masz żyłkę eksperymentatora moze
Samsung - robi tanie i szybkie dyski o dużych pojemnościach.