pytanko do fachowcow ;)

Autor: nemo <aderesik_ciach__at_op.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 08:41:03 MET DST

mam takie zapytanko i moze ktos z grupowiczow juz tak kiedys robil i ma
troche doswiadczenia wiec sie podzieli wiedza, no dobra do rzeczy :
czy karta geforce2mx 100/200 32MB AGP x4 pojdzie na plycie z AGP x8 ??
musze zmienic plyte a nie mam kasy na grafike, wiem ze te zlacza x4 i x8
troche roznia sie poziomami napiecia i wolalbym nie spalic karty, a po
drugie to czy wogole wystartuje??(agp x8 ma chyba troche nizsze napiecie)
a jeszcze szczegol ta nowa plyta to ma byc Gigabyte GA-7VA KT 400 ddr
400(nie wiem czy np tak jak asusu jest kompatybilna z agp x2 i x4)

thnx za jakies info

--
somebody answer me why??