Re: Ile pobiera prądu komputer? - test

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 23:16:07 MET DST

W artykule c8qdnd$79v$3@news.onet.pl,
niejaki(a): rozrabiak z adresu <brak@maila.pl> napisał(a):

> Czy ja napisalem, ze sprawil? Wiem o co chodzi, a czepilem sie tylko
> dlatego, ze zapis jest niepoprawny. Jako osoba po kierunku mam prawo
> sie czepiac o takie szczegoly.

Widzisz, ja tez jestem "osoba po kierunku", ale to nie znaczy ze trzeba
zaraz wszystkim wskazywac jedynie sluszna droge, skoro i tak wszyscy wiedza
o co chodzi. Bo we wzorze jako takim nie bylo bledu (juz poza tym, ze
odnosil sie do zasilania stalego, a nie zmiennego).

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *