Re: Stary Bios a dysk > 32 GB

Autor: Łukasz B. <lukaszb01_at_WYTNIJo2.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 20:40:56 MET DST

Użytkownik "mistrzu" <mistrzu99@tlen.pl> napisał
> Z tylu dysku masz zworki (przynajmniej u mnie tak bylo) i mozesz
przestawic
> go na 32GB lub wiecej. Jesli tego nie zrobisz to twoj bios zapewne nie
> wykryje
> tak duzego dysku. Jak bedziesz chcial spowrotem te 80GB na innym kompie
> to przestawisz zworke i juz :)
>
> --
> Pozdrawiam!

 No spoko, tylko ze ja ten dysk 80 Gigowy chce uzywac na kompie, który nie
wykrywa więcej niz 32 GB.
Slyszalem ze spartycjonowanie go na komputerze, ktory widzi 80 GB i
podlaczenie do tego starego kompa spowoduje, ze Windows (ktory podobno nie
uzywa Biosu do identyfikacji rozmiaru dysku) bedzie widzial cale 80 GB.
Tylko Bios bedzie go traktowal jako dysk 32 GB. Czy to prawda?