Re: Wysoka temperatura P4 - co jest nie tak?

Autor: brop <brop_at_wp.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 19:33:34 MET DST

> 1. słaby radiator (mało użebrowany)
niby wyglada w porzadku , dosyc gesty, ale moze nie dosc :)
> 2. słabo wydajny wentylator
2100 - 2500 rpm, to malo czy duzo?
> 3. źle nałożona pasta termoprzewodząca (za dużo lub jej brak)
Napewno jest dobrze rozprowadzona na calej powierzchni procesora, mogloby
byc jej nawet ciut za duzo :)
(azotan srebra- czy jak to sie nazywa)
> 4. źle wentylowana obudowa
Jest duza i przewiewna, w stodku dodatkowy wentylator, a najblizsza sciana
jest 20 cm za obudowa.
> 5. błędne odczyty z płyty głównej
To chyba bedzie najpewniej to , rozmowcy ponizej tez mi to sugeruja. Są
jakies upgrady biosu korygujace wskazania temp. na Abitach?
> IMHO w takiej temperaturze procesor będzie pracował bez problemu,
Masz racje :)
> martwiłbym się jakby było powyżej 70stopni.
Na 70 st. C mam shtudown sprzetu ustawione.
(Kiedys przez to przeszedlem jak z 2,4 zrobilem na chwilke 3,06. drugi raz
tego nie powtorzę :))
Paweł