Re: Wysoka temperatura P4 - co jest nie tak?

Autor: brop <brop_at_wp.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 19:20:40 MET DST

> Od kiedy on ma HT ? Jedyny P4 na FSB 533 który ma HT to 3.06 GHz.

No moze sie pomylilem, ale chyba tak bylo w opisie :)

> To zwiększ tą graniczną temp. w BIOS'ie, lub wyłącz alarm.

Dalem w Alarmie opcje Disabled, a on i tak pika czasami :)
Ale to mi nie przeszkadza, wtedy wiem ze ma ponad 60 st. C co mnie nieco
martwi. Ale proc pracuje nadal bez zarzutu juz prawie 1,5 roku. Mysle ze to
wina zlych wskazan w Abitach zarowno BH7 jak i IS7.
> Ten cooler nie jest zbyt wydajny, ale wystarczający.
> Może się po prostu zatarł, pod wpływem kurzu ?
Zmienialem plyte z mieciac temu BH7->IS7 i wszystko czyscilem. Do srodka
zagladam dosc regularnie, wiec jest niezakurzony. To nie to. Moze zmienic
cooler na wydajniejszy jakis? Moze cos z Zalmana?
Paweł