Re: Wysoka temperatura P4 - co jest nie tak?

Autor: brop <brop_at_wp.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 19:05:05 MET DST

> Winna jest ... marka ABIT.
> Identyczne sytuacje spotykam na innych zestawach z Abitami na P4.
> np. IC7-G/IS7-E _i_ P4 2.6/2.8 _i_ oryginalne boxowe coolery
> i temp. na dzien dobry (w biosie) ~ 50*C.
> Dotykam radiatora i ... ledwo cieply.
> Wniosek: pomiar temperatury na Abitach jest LEKKO zwalony.

To ciekawe, bo faktycznie cooler nie jest w dotyku zbyt goracy. Mozna to
jakos obejsc, tzn czy sa jakies poprawki do biosu plyty, poprawiajace
wskazania temperatury?
Te Abity niby dobre a jednak maja wady. Kiedys spadl mi radiator z chipsetu
na BH7 prosto na moja grafike tuz pod nim. Efekt: plyta + grafika na
gwarancji poszly do serwisu. Okazalo sie ze uchwyty radiatora byly nie
wytrzymale.
Ale poza tym plyta stabilnie pracuje.
Paweł