Re: restartujacy sie sprzet!! ciag dalszy

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 18:54:41 MET DST

Sun, 23 May 2004 14:20:35 +0200, na pl.comp.pecet, Kris napisał(a):

> no wiec o to parametry mojego sprzetu:
>
> system operacyjny Windows XP
> procesor AMD Athlon XP 1600+
> płyta główna: MSI K7T Pro 2 266
> karta graficzna - Radeon VE 32 Mb
> karta sieciowa Realtek
> 2x 128 MB DDR Ram Kingstone, oczywiscie ram jest na 266 MHz
> Dysk twardy Samsung 40GB
> karta dźwiekowa zintegrowana
>
> jezeli ktos mi powie czemu mi sie komp restartuje bez powodu to bede
> wdzieczny :)

ale jaja- masz ta samą płytę co ja; mi się komputer na niej resetował przez
ponad rok; no więc tak:

1. jak już ktos wspomniał, najpierw w panelu sterowania odptaszkuj
'automatycznie uruchom ponownie'
2. teraz będziesz miał zwiechy: 'błąd STOP ... zrzut pamięci ... itd'
u dołu ekranu najprawdopodobniej będą podane nazwy trefnych plików;
znajdź te pliki w windowsie i zobacz od czego to stery- u mnie chodziło
o sterowniki audio (oryginalne dołączone z płytą); ściągnij najnowsze
i powinno być dobrze
3... ale u mnie nie było :-) bo potem komp się resetował/wieszał- i już nie
było nazwy plików od sterów audio (jak się okazało) przez program PC Alert-
- taki do mierzenia temp na procku; jak do tego doszedłem? banalne;
właściwie trzeba było od początku robić to co każą :-)
Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie po każdym zwisie i uruchomieniu windowsa
wyskakiwało okienko: 'system windows odzyskał sprawność po poważnym
błędzie...'- daj mu 'wyślij raport o błędach' a Microsoft pokaże Ci który
program powoduje zwisy/resety. U mnie jak już mówiłem był to PCAlert;
odinstalowałem i od tej pory komp nie zawiesił mi się/nie resetnął ani razu
przez rok po dziś dzień

pozdro

ps- oczywiście uszkodzenia ramuale jaja- masz ta samą płytę co ja; mi się
[...]

odinstalowałem i od tej pory komp nie zawiesił mi się ani razu przez rok

pozdro