Uszkodzony kontroler dysków na płycie ECS?

Autor: Michael <mmichal.wytnijtopomiedzykropkami._at_konto.jest.na.tlen.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 18:41:51 MET DST

Witam

Komputer o następującej konfiguracji:

Płyta główna: ECS K7VTA3 3.1
Procesor: AMD Athlon XP 1700+
HDD: Maxtor 40GB ATA133

nagle zaczął pracować bardzo niestabilnie. Tzn. wieszał się po jakiejś
minucie pracy w Windowsie. Teraz przeinstalowałem system, instalacja
przebiegała bez problemu, potem kiedy zacząłem instalować VIA 4 in 1
zawiesił się, czerwona lampka od dysku świeciła się cały czas,
zrestartowałem komputer po czym przy starcie Windows XP nie uruchomił się bo
brakowało mu któregoś pliku... operację powtórzyłem jeszcze raz (tzn.
przeinstalowanie systemu). Podejrzewałem także kable ATA, wymieniałem ja na
inne i jeszcze raz zainstalowałem sytem - to samo. BIOS płyty jest
zaktualizowany do najnowszej wersji.
Co więcej, po każdej instalacji systemu dysk ATA133 zaczyna być widoczny
(również w BIOS-ie) jako ATA33.
Podejrzewałem także zasilacz (Codegen), ale po podpięciu innego - to samo
:(.
Czy płyta główna do wymiany?

Pozdrawiam