Re: podlaczanie kamery przez fire wire

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 18:12:33 MET DST

Użytkownik "Zhan" <zhan@op.pl> napisał w wiadomości
news:c8lmke$b5d$1@inews.gazeta.pl...
> witam,
> znajomy poprosil mnie o uruchomienie polaczenia jego kamery z kompem...
> niestety plyta glowna (shuttle chyba ak39) nie jest wyposazona w zlacze
> fire wire... musze wiec kupic kontroler i przewod
> czy kazdy kontroler bedzie dzialal z ta plyta?

I tak i nie. Bywają problemy jeśli kontroler FW i płyta główna są na
chipsecie VIA.
Ja tak miałem. Zgrywanie na dysk z kamery odbywało się bez problemów,
natomiast nie dało się z dysku na kamerę.
Teraz mam chipset płyty gł. AMD 761 i nie ma już tego zjawiska. Jeśli
chipset kontrolera kupisz inny niż VIA (często są wtedy droższe te karty)
to takich problemów nie powino być. Dodam tylko, że ten problem jest dosyć
częsty. Nie wiem niestety jak przy najnowszych chipsetach np. nforce2.