wydajność ECS n-force ultra vs Asus lub Abit kt600

Autor: CALL <gta100_at_wp.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 17:57:58 MET DST

    Słuchajcie może ktoś robił porównania wydajności płyt z tytuły z tym
samym prockiem, grafą i ilością pamięci Ram. ECS robi raczej najtańsze plyty
i chyba najmniej wydajne. Nie wiem jak się ma wydajność ECS z nforce do
innych płyt z n force ale najbardziej mnie interesuje jak się ma do plyt
takich firm jak Asus, Abit czy Gigabayt z chipsetem kt600.

Pozdro