FS AmiloA notebook - problem z battery learning

Autor: Dominik Tomczak <dominiktomczak_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 17:50:42 MET DST

Witam

    Od pewnego czasu w moim AmiloA 1800+ FujitsuSiemens miernik poziomu
baterii zaczal wskazywac nieporawne dane. Idac tropem instrukcji, do
korekcji odczytu sluzy opcja "battery learnig", dostepna przy starcie
systemu pod klawiszem F6. Bo wybraniu tej opcji, system komunikuje, ze
"Battery Learnig" jest procesem 5-stopniopwym i pyta, czy chce rozladowac
baterie, gdyz od tego zaczyna sie cala operacja. Do wyboru mam zaniechanie
rozladowania i normalne uruchomienie systemu, oraz samo rozladowanie.
Rozpoczynam wiec proces zgodnie z intrukcja. Po okolo 20min, glosnik zaczyna
informowac o krytycznym poziomoe baterii - wydawalo mi sie, ze wszytsko
przebiega wedlug planu. Problem w tym, ze po rozladowaniu baterii system
laptop wylacza sie, zamiast przejsc do nastepnego etapu "battery learnig".
Probowalem wznowic operacje, ale bez skutku - rozladowuje baterie i sie
wylacza. Npomnke tylko, ze zgodnie z intrukcja kabel zasilania jest
podlaczony.
    Co zrobic z tym problemem?

Pozdrawiam

Dominik Tomczak