Płyta ECS nForce2

Autor: Piotr Werta <piotr_werta_at_o2.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 17:07:42 MET DST

Jako, że przekonaliście mnie co do tego że procek 333 nie da rady ruszyc na
266 chcę kupic coś taniego i konkretnego. mam możliwość zakupu płyty ECS
nForce2 Ultra N2U400

Do tej pory miałem ECSa na KT266 i nie było najmniejszych problemów. Czy to
dobry egzemplarz płyty czy ECS są sensowne? A może ktoś juz używa tej płyty?
Z tego co wiem to bardzo dobry chipset i cena rewelacyjna (230 brutto), ale
boję się marki. Co Wy na to specjaliści?