Monitor 17" - jaki ?

Autor: Coin <coen_at_interia.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 16:46:11 MET DST

Witam serdecznie

Od jakiegos czasu dogorywa moj 15" Daewoo na ktorym jade juz od ponad 7 lat.
Nadchodzi wiec moment decyzji o kupnie nowego monitora... I tu zaczynaja sie
dla mnie schody. Jestem centralnym laikiem jesli chodzi o to co powinien
miec dobry monitor.

Chodzi mi o 17" (wiekszy nie zmiesci sie na biurko), cenowo nie
przekraczajacy 600zl sprzet. Nie znam sie na parametrach ekranu ktorymi
powinien sie charakteryzowac (odswiezanie... i inne... kosmos...) Wiem, ze
ten ktory mam teraz jest niewyrazny w rogach, mruga z prawej strony i
dodatkowo samoczynnie sie przyciemnia.... dzis nawet tak sie przyciemnil ze
ekran zrobil sie calkiem czarny i moglem wylaczyc kompa bo nic nie szlo
zrobic...

Prosilbym o rady jakie firmy sa godne polecenia, jakie modele, a takze
wszelkie inne informacje ktore moglbym wykorzystac przegladajac oferty
sklepowe (wlasnie.. jakie ma byc odswiezanie, jaka plamka etc.)

Glownie zalezy mi na wytrzymalosci (tzn zeby przetrwal minimum kolejne 7 lat
:) ). Komputera uzywam do zastosowan domowych - IE, Office, czasem w cos
zagrac, czasem film obejrzec, czasem sie w grafike pobawic.

Bede wdzieczny za wszelka pomoc.
Coin