Re: boot z cd

Autor: marcin <etlenNOSPAM_at_tlen.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 15:46:15 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Szatanik"
<dbl001.usun.dodatki.antyspamowe@bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl> napisał w
wiadomości > Odpowiedź na swoje pytanie już dostałeś, a ja dorzucę tylko
radę aby nie
> mieszać dysków twardych i napędów CD na jednym kanale (taśmie). Przerzuć
> sobie CDROM Teac'a na drugą taśmę (do LG) jako slave, i dysk powinien ci
> trochę przyśpieszyć...

Dziekuje za rade, nawet kiedys wyczytalem, ze
tak wlasnie powinno byc, ale kiedy kupilem nagrywarke
to zawiozlem kompa do sklepu bo byla plomba i oni mi
tak wlasnie podpieli Teaca twierdzac, ze tak jest najlepiej.
Uznalem, ze maja racje, ciagle tam kompy skladaja.
Ale skoro to wplynie na dysk to przestawie Teaca.

Pozdrawiam
marcin