Re: Pentium 4 2,80 GHz Prescott

Autor: Glogmak <glogmak_at_nospam_master.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 14:10:41 MET DST

Precotty znane są z tego że bardzo sie grzeją co jest ich sporą wadą. Ja
zakupiłem P4 2.8 ale na FSB 533 bez HT i na boxowym wentylku mam w stresie
58-60 st C. Postanowiłem więc zmienić sam wentylator z boxa 60x60 na
wentylek CoolerMaster 80x80x25 i temperatura w stresie spadła o 2-3 st.
Poszedłem dalej i wstawiłem stary wentylator 60x60 z tyłu obudowy i puściłem
go na 5 V co obniżyło temperaturę o dalsze 3 st. w najbliższym czasie
planuję zmienić zasilacz na Chiefteca 350 W z dwoma wentylami i dodać
wentylek z przodu obudowy tłoczący zimne powietrze. Pytanie też czy sam
zakładałeś coller na procka i czy masz inne grzejące się mocno zespoły. U
mnie sporą grzałką jest w stresie zasilacz i dyski. Sposobów jest naprawdę
sporo wszystko zalezy jak zawsze od kasy :)

--
*********POZDRAWIAJU********
**** Glogmak@nospam-master.pl****