Re: Dziwna zwieszka

Autor: Krzysztof Szatanik <dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 14:18:31 MET DST

In news:c8p6h1$ol8$1@inews.gazeta.pl,
Bocian <fejhoa@WYTNIJ.gazeta.pl> typed:

> Witam, mam dziwny problem z kompem:
> Od pewnego czasu komputer nie zwykł uruchamiać się a ciężko zwieszać,
> uruchamia się średnio w 30% przypadków. Zwiesza się w momencie między

    Ja bym na twoim miejscu sprawdził pamięci. Już 3 razy mialem komputery
do naprawy z walniętymi pamięciami, a ostatnio taki egzemplarz, który przy
instalacji WXP cały czas w tym samym miejscu wykrzaczał się że nie może
skopiować jednego (i za każdym razem tego samego) pliku. Wszystkie znaki na
niebie wskazywały by uszkodzenie cdrom'u ewentualnie dysku, a okazało się że
to była pamięć.

--
#   Krzysztof Szatanik   dbl001-tnijto@o2.pl    GG: 2236900   #
#     AMD XP 2500+@202Mhz | Asus A7N8X DLX | GF2MX400/64MB    #