Re: Nówka 'GF 4 Ti' czy aukcyjny Rad 9500 ???

Autor: nedd <neddludd_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 13:56:29 MET DST

> Prawdaz. Ale ja osobiscie nie wierze w takie gwarancje. Tzn. to, ze
> odblokujesz potoki to jest chyba na 100% pewne. Ale lepiej niech ci
> gosciu da gwarancje na to ze nie bedzie artefaktow.

Własnie to ze odblokujesz potoki nie jest 100% pewne- dzieje sie tak tylko w
wybranych kartach a tylko w czesci z nich
chodzi to bez artefaktow. ALE- nie masz gwarancji na dodatkowe potoki. Nawet
jesli chodza- moga pewnego dnia zdechnąć.Dzieje się to zazwyczaj jak trochę
podkręcisz kartę. Miałem kiedyś kilka takich kart i chodzą do tej pory super.
Ale z tego co wiem czasem zdarzało się ze że padaly. Wtedy dostawalo się z
serwisu 4 potokową kartę jak na gwarancji- zazwyczaj bez możliwości
odblokowania potoków. I to może już boleć.
ALe i tak bym zaryzykowal bo ti4200 odpada przy radku 9500 z 8 potokami:-)
pozdrawiam
nedd

 Pozdrawiam.