Re: zadanko 2 .........

Autor: pkruk <pkruk_at_[NOSPAM>
Data: Sun 23 May 2004 - 12:36:58 MET DST

Użytkownik Ysmay napisał:

>>Studia w Polsce są bezpłatne.
> hahaha

Tutaj imo kolega poprzednik nie trafil. Jakktos jest z innego miasta to
nie sa takie bezplatne. Poza tym tony ksero, bezsensownych ksiazek i
skryptow.

> O ile dostaniesz miejsce...

zawsze tez mozna kupic, po 3 miesiacech jestes juz do przodu.

> aby dostac to trzeba spelnic warunek: miesieczny dochod w rodzinie na glowe
> nie moze przekraczac ok 50 zł ( jak ma sie miesiecznie 100 zl na glowe to
> juz sie nie dostanie ). Wiec albo w rodzinie nikt nie pracuje albo masz
> znajomosci w urzedzie i wystawia ci odpowiedni kwitek

Nie przesadzaj tak zle nie jest

> Nie zamiezam caly rok siedziec na utrzymaniu rodzicow, zwlaszcza, jezeli
> rodzice z ust sobie odciagaja aby dac dziecku na szkole

Zawsze mozesz starac sie o kredyt studencki i nikomu od ust nie
odciagac. A tak na marginesie mimo ze to OT to gdybys byl zaradny (byc
moze jestes) to tak bys nie plakal bo mi tez nikt nie dawal kokosow, w
domu sie nie przelewa a jakos dalem rade.

pozdro
pkruk

--
pkruk.com