Re: zadanko 2 .........

Autor: Ysmay <ysmay13_at_poczta.fm>
Data: Sun 23 May 2004 - 11:26:38 MET DST

> I zeby zmienil mu ktos pieluszke, jeszcze :P

1. Pieluszki mi zmieniac nie trzeba
2. jezeli skonczyles jakiesz szkolenie dla informatykow i nauczyli cie tam
wysylac wiadomosci na grupy dyskusyjne to nie obrazaj inncy uzytkownikow
3. wyslalem wiadomosc z zadankiem, ktorego nie potrafie rozwiazac i prosze o
pomoc
4. na poprzednie zadanko, jeden uzytkownik bardzo fajnie mi odpowiodzial,
dal linki i pomoce, za to mu jestem wdzieczny
5. "daj se siana czlowieku"