Re: Roczny Samsung SM 957DF i piszczenie

Autor: Fosgate <fosgate_at_poczta.onet.usun.to.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 00:39:00 MET DST

> Mam około rocznego Samsunga SyncMaster 957DF i od jakiegoś czasu słyszę
jego
> dziwne ni to syczenie, ni piszczenie. Barwa i natężenie tego dźwięku
zależą
> od aktualnie wyświetlanego obrazu, a najbardziej słyszalne jest to przy
> białym tle. I teraz zastanawiam się czy to jest w miarę normalny objaw,
czy
> pierwsze oznaki zużycia się monitora, który był eksploatowany dość
mocno.
> Dodam także że ostatnio zauważyłem lekkie pogorszenie obrazu, a
> [...]
wstrzymać...

To chyba transformator wysokiego napięcia tak piszczy, zadzwoń do serwisu
i zapytaj co oni na to. BTW przeczytaj dokładnie gwarancję bo z tego co
pamiętam to Samsung daje 1 rok gwarancji na kineskop a 3 lata na pozostałe
elementy. Jeśli zaczyna siadać kineskop w twoim egzemplarzu to jest to
ostatni dzwonek aby temu zaradzić bez ponoszenia kosztów.
RF