boot z cd

Autor: marcin <etlenNOSPAM_at_tlen.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 23:12:36 MET DST

Witam,
niedawno kupilem nagrywarke TEAC,
mam tez CD LG, dysk i od kupna nagrywarki
kiedy w biosie ustawie cdrom jako FirstBootDevice
rozruch nastepuje z nagrywarki,a ja chce aby byl to LG,
poniewaz nagrywarka dobrze nagrywa ale zainstalowac
z niej system nie idzie. Zeby uzywac LG jak bootdevice
musze odlaczac Teaca. Moje pytanie wiec jest takie jak
to zrobic, aby ominac koniecznosc odlaczania Teaca.
W biosie w okienku wyboru FirstBootDevice jest CDROM
ale to jest wlasnie TEAC niestety. Moja plyta glowna
to ECS P6IPAT,taka sprzed dwoch lat. Bylbym wdzeczny
za wszelkie wskazowki, czesto korzystam z knoppixa
i to odlaczanie Teaca to spore utrudnienie.
Dodam jeszcze ze na Primary IDE mam dysk(master)
i Teaca(slave), zas na Secondary IDE LG (master).
Z gory dziekuje

pozdrawiam
marcin