compaq p900 trynitron - opinie

Autor: piotrek <piter_WYTNIJ_TO_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 22:59:37 MET DST

Czy ktos z was ma monitor compaq p900. Znalazłem taki na allegro za 700zł.
Czy jest wart kupienia ? szukam dobrego monitora o dobrych parametrach.
Dużym plusem jest tu dla mnie odświeżanie 85hz przy 1600X1200 Monitor ma
służyć głównie do obróbki zdjęć. Jesli nie ten to który warto kupić '19
dostepnych na allegro w malopolsce - nie chce kupowac kota w worku
http://tinyurl.com/yqx35
 Monitora potrzebuje na kilka miesiecy dlatego nie chce wydawac zbyt wiele
kasy.

pozdr.
Piotrek