ponownie A7V8X-X i nie bios a maxtor (długie)

Autor: rafi <zr_at_2com.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 22:52:42 MET DST

witam dziś ponownie
Winą za to ze kompa mi sie wiesza obarczałem nowy bios a tu zauważyłem ze
mój maxtorek coś kombinuje - 60 Gb 7200 model D740X-6L.
Komputer wiesza się przy wysokich temperaturach dysku. Normalnie to on
świszczy jak chol..a i ma ok. 55 C przy normalnym użytkowaniu. Jak troszke
pokopiuje to zaraz ma 60C.
Dysk jak się nagrzeje to nie jest "widziany" przez komputer. Po wychłodzeniu
znowu w porządku. Pare godzin temu założyłem go jako drugi dysk. Jest dużo
ciszej, nie ma tego świstu i komp sie nie wiesza.

Mam pytanko.
Czy takie zachowanie wskutek przegrzewania się dysku ( z czym nie było nigdy
problemu) jest podstawą reklamacji ?
Mam jeszcze rok gwarancji na niego. Boje się jednak na nim trzymać cokolwiek
zeby nie stracić. Nie chce też zakładać dodatkowych wiatraków i specjalnego
chłodzenia.
rafal