Re: Pamieci - jakie kiedys, jakie dzis? + jaka grafa do 400pln ; -)

Autor: Radek.K <radek678_at_usun_to.wp.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 22:27:53 MET DST

Adam 'Adak' Kępiński wrote:
>Iii... ja wiem, ze to temat rzeka, ale jak dzis sie kreci procki - szyna?
Tak.

> Bo rozumiem, ze mnoznik jest zablokowany?

Tak, ale podobno Barton Mobile ma odblokowany ale jest drozszy

> No i zapewnic dobre chlodzenie...

Co nie znaczy drogie od razu. Np Spire WhisperRock IV powinien byc OK:

> Yhmy.

Wiecej to raczej gry potrzebuja szczegolnie te nowsze

> A to:
> ATi RADEON Sapphire 9600 128MB TV/DVI
> lub to:

Moze byc.

> ATi RADEON 9600 256MB TV/DVI Sapphire
> to wlasnie to? :-)

Tyle pamieci to do niczego niepotrzebne poza wyciagnieciem kasy od klienta.

Na temat wyposazenia plyty sie nie wypowiadam ale mam innego epoxa i jestem
zadowolony.
Nie zapomnij o przyzwoitym zasilaczu do tego sprzetu.

Pozdrawiam.