Re: Gdzie w Warszawie naprawić zasilacz Chieftec'a

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 21:37:19 MET DST

rkowalcz wrote:

> i dlaczego jak podłącze inne zasilacze, nawet takie za 60 zł to wszystko
> działa bez problemów ?
> chyba po prostu trafił mi się jakis wadliwy (wada ujawniła się po
> czasie)

no wlasnie - chyba jedyny sensowny wniosek - trafil Ci sie wadliwy
egzemplarz; po to jest gwarancja, zeby sobie taki zasilacz wymienic;
ale nie twierdz na podstawie tego, ze Twoj egzemplarz szifteka sie
uszkodzil i tego, ze kilka egzemplarzy zasilacza za 60PLN sie nie
uszkodzilo --> nie twierdz ze marka sziftek ma taka sama jakosc jak
marka bezmarki;

adas;