Re: _narawdę_ cichy zasilacz [długawe] - chłodzenie cieczą ?

Autor: Krzysztof Arentowicz <sir_karlan_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 20:56:34 MET DST

On Sat, 22 May 2004 15:15:46 +0200, BartekK <sibi@sibi.cfu.com.pl> wrote:

.

> po pierwsze - nie piszczy kineskop, tylko trafopowielacz zasilajacy go w
> wysokie napiecie
> po drugie - piszczy on z czestotliwoscia odchylania poziomego lub raczej
> jej
> polowa (tzn np w tv ~15khz i dlatego jest to slyszalne)jesli monitor ci
> piszczy - sproboj zmienic czestotliwosci odswierzania
> (przewaznie piszcza na nizszych odswierzaniach)

mój monitorek to LG Flatron 759, obecnie ma ustawione
horizontal 91,2kHz
vertical 100Hz

nie wiem co w nim piszczy ale nie jest to głosne - ot, potrafie to
zarejestrowac jesli sie wsłucham :)
Zresztą nie jest to moj głowny problem, bo zasilacz duuuzo głosniejszy.
Swoja drogą..cieklawe co wydaje ten dzwięk...bo połowa czest. odswiezania
to 50kHz - tego to raczej nie słysze, więc to chyba nie to u mnie.

Zrobił sie z tego watek o monitorze.. a mnie chodziło o zasilacz .

--
Krzysztof Arentowicz
Registered Linux User #351835