Re: komp się nie wyłącza przy wybraniu "wyłącz" w XP

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 22 May 2004 - 20:37:20 MET DST

Proces Marcin Kossakowski <69marcin@interia.pl> zwrócił błąd:

> Otóż dokładnie jwt. Zamiast się wyłączać to komp po prostu się restartuje.
> Stało się to z niczego - bez współudziału jakiegokolwiek softu. Mam dosyć
> cienki zasilacz (Feel 240W) więc to pewnie na niego przyjdzie zwalić winę.
> Chciałbym się tylko dowiedzieć czy można jakoś pokonać tą przypadłość bez
> wymiany zasiłki. Dziwne jest to, że przez długi czas nie było tego problemu
> i wszystko działało OK.

Ja bym jednak sprawdzil co ostatnio zainstalowales, bo takie objawy sa
wtedy, kiedy jakis program jest np. niezbyt zgodny z XP i sie zawiesza przy
zamykaniu systemu. Wtedy system sie rebootuje automatycznie, jesli masz
ustawione to w opcjach "Startup and Recovery". Moze to soft, ktorego nie Ty
instalowales, np. trojanek jakis?

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze