Re: zwis przy restarcie

Autor: camelopardalis7 <camelopardalis7_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 19:03:12 MET DST

Jak zwykle musialem zdac sie sam na siebie i pogrzebalem w biosie i udalo mi
sie zlikwidowac efekt zwisu w sposob prosty ale przyczyna jest tajemnicą.
Nie zgadniecie co pomoglo. W biosie tej plyty, ktora mam jest opcja ze
napisy wyswietlane przez bios podczas uruchamiania kompa (test pamieci,
rodzaj procka i te wszystkie informacje) mogą byc zastąpione wielkim logiem
intela i nic nie widac poza tym. Gdy wylaczylem funkcje i loga nie bylo,
komp sie zawieszal, gdy logo jest - komp śmiga. O co tu chodzi ? Ja chce
widziec napisy a nie logo ! nie lubie jak cos dzieje sie za moimi
plecami....