Re: [allegro] Nowa p³yta z procem XT i zintegrowana grafika z '90 roku

Autor: Kenickie <kenickieSPAMEROMSMIERC_at_box43.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 18:11:27 MET DST

> A czytale¶ kiedy¶ regulamin allegro.pl?! A wiesz, ¿e spamowanie grup jest
> niezgodne z tym¿e regulaminem? A wiesz, ¿e jestem ¶winia i dam weryfikacjê
> aukcji?! Amen.

A nie zauwa¿y³e¶, ¿e w przypadku TEJ konkretnej aukcji, mo¿na przemilczeæ to
co Ciê boli? Bo coby nie mówiæ, go¶æ nie sprzedaje czego¶ pospolitego, co
mo¿na kupiæ w ka¿dym sklepie w najwiêkszej nawet dziurze. Aukcja jest o tyle
ciekawa, ¿e ten towar to niemal muzealny eksponat. Dla wielu ma znaczenie
czysto sentymentalne.
Sam swoje pierwsze kroki w ¶wiecie PC stawia³em w³a¶nie na XT - jeszcze w
oryginalnym wydaniu firmy IBM.

Pozdrawiam

--
Marcin "Kenickie" Mydlak