Re: Celek czy pentiak?

Autor: Krzychu <alamakota_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 16:16:20 MET DST

> Pentium jest znacznie wydajniejszy.

Z tą przewagą wydajności to chyba nie jest tak różowo. Znalazłem na stronie
chipa zestawienia procesorów z parametrami wydajności i niektóre dane ma
celeron lepsze od P4 z powodu większego zegara, inne wyraźnie gorsze. Dużo
szybszy jest P4 2.4 w kompresji winrar i grach ale np. w kompresji do
divx511 jest tylko o 10% szybszy od celka 2.6 a kompresji audio jest nawet
ciut wolniejszy.
Ciekaw jestem jak wypadło by porównianie przy kompresji do mpeg2, może ktoś
ma takie doświadczenia?

Pzdr, Krzychu.