Re: Asus A7V8X-X i najnowszy bios 1010

Autor: rafi <zr_at_2com.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 15:56:45 MET DST

Thorton 2000+, Cooler Spire FR2, 256 DDR Samsung 333 MHz, Maxtor 60 Gb,
Seagate 40 Gb, Liteon CD-RW, Deer 400W.
Komputer w sieci. Temp. procka koło 45 C. Nie gram tylko internet. Kilka
razy komputer był tylko włączony i w ciągu 2,3 minut temp. skoczyła z 45 C
do 49 C. Czasem mam wrażenie że coś moje pamięci mogą nie lubieć się z tym
biosem.

Windows ma już z 3 miesiace i moze już obrośnięty. Pewnie zrobie sobie
reinstalke.
W ostatecznosci zrobie flashowanie biose do starszej wersji i bedzie spokój.

rafal