Re: jaka laserowke polecacie?

Autor: Piras <ppiras_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 15:09:44 MET DST

> Ja jeszcze raz polecam Kyocera... Naprawdę dobre drukarki. Ponoć.
> BTW: jak ją kupisz to napisz jakie wrażenia:)

Popieram przedmówcę,
Bęben mają przewidziany na 100tys. stron
więc jak drukujesz poniżej 2tys. miesięcznie to przez 5 lat będziesz jedynie
dosypywał proszku
po ok 30zł na 3 tys. stron :)
Bez picu - widziałem Kyocery 680 które miały całkiem niezłe wydruki na
oryginalnym bębnie
po przebiegu 80-90tys. stron
pzdr