Re: Piszczenie w starym monitorze.. co to?

Autor: Przemek <przemekWYTNIJ_TO_at_vulcan.edu.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 12:28:30 MET DST

> Jeżeli jaeszcze coś takiego występuje w monitorach to w torze wysokiego
> napięcia piszczały kiedyś trafopowielacze.
> Naprawa raczej nieopłacalna.
Witam
Dzieki za odp.. jestem lajkonikiem w elektornice. Monitor to daeoow crystal
14S m low radiation..- piszcze po okolo 30 min pracy - zdaje soebie sprawe,
ze moja 9 letnia 14 jest tak malo warta, ze wymiana czegokolwiek poza kablem
zasialajacym czy kondensatorem jest nieoplacalna- to takie ciche o wysokim
tonie piszczenie.. w zasadzie cholernie ciezko ustalic z ktorej czesci
montora dobiega....
Pozdrowienia,
Przemek