Re: swiecaca myszka a4tech

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 10:53:25 MET DST

Twister wrote:
> Grzebałem w biosie i tam Mouse power on jest
> ustawione na disabled.

Ta opcja nie ma niczego wspolnego, ze swieceniem myszy. Tylko sluzy do
wlaczania kompa za jej pomoca (np. podwujne klikniecie)

> Czy ktoś pomoże mi jak ja wyłączyć gdy
> komputer nie pracuje?

Wylaczyc kompa z pradu. To jest jedyne wyjście. Wiekszosc plyt podaje
napiecie na port ps/2 i obiawia sie to ciaglym swieceniem mychy. Ja mam to
samo z tym modelem a4techa i sie przyzwyczailem. Od roku mycha swieci
nonstop i nie mam z tym zadnych problemow.

--
GA 7N400PRO | AMD XP2600+ | 512 RAM DUAL | Chieftec HPC360 -202 |