Re: modem wolno chodzi

Autor: Hallucinogen <hallucinogen2_at_POCZTApoczta.onet.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 00:43:17 MET DST

Użytkownik "wieniuszka" <wieniuszka@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:c8lu1q$9o1$1@inews.gazeta.pl

> sprawdz z innych serwerow (np. z jakiegos szybkiego serwera sieci
> akademickiej, moze ftp://ftp.icm.edu.pl/)
Niestety tylko 2kB/s nie mam pojecia jak to sprawdzic co to jest
.Najdziwniejsze ze jakies 30 minut chodzil szybko 5,5kB/s tak jak by sie
zagrzal modem i zwolnil ;-) Co najdziwniejsze wysyla normalnie a pobiera
wolno :-(. Czy jest jakas szansa sprawdzenia modemu ktory wydaje sie byc
sprawny ?

--
Odpowiadając na mój adres usuń słowo napisane duzymi literami