Re: podlaczanie kamery przez fire wire

Autor: R.Milarski <rychu12_at_wp.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 22:36:13 MET DST

Ja kupilem karte/kontroler Billionton za 60zl wersja box 3port FW
w komplecie programik VideoStudio6
niestety bez kabla
koszt dodatkowy: kabel 3m FW 30zl

i wszystko hula... niestety 512MB ramu to minimum, szybki procesor
i dobry,szybki,duzy dysk :)

jesli nie chcesz wydawac pieniedzy na profesjonalne karty DV
to wg mnie taki "zestaw" jest w sam raz do domowej obrobki
materialu z kamery.
No i kamera moze hulac jako kamera internetowa.

pozdrawiam
Ryszard

ps. o szczegoly pytaj na alt.pl.rec.videokamery