Re: Jaka zasilka...

Autor: Robert S <robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 20:42:00 MET DST

> Jaki polecacie zasilacz na duze spadki napiecia. Niestety mieszkam w
takiej
> dziuze ze wieczorami nawet zarowki swieca sie na czerwono. UPS nie wchodzi
> rachube. No i cos w miare taniego. Konfiguracja: Athlon XP 2 GHz, 512 MB,
> Gigabyte GA7VAX, GF3, dysk, nagrywarka.

A ja ci powiem tak. Mam Chieftec360-302 DF (też pokopaną elektrykę w
mieszkaniu troszeczkę) jak czasami podgrzewacz wody spowoduje wywalenie
korka automatu to na chwile przed (ok1-2minuty) całkowitym zanikiem napięcia
światło się przyciemnia telewizor się wyłącza a komp pracuje normalnie tyle
że monitor trochę wariuje (miałem 2 razy taką sytuacje) ale to jest koszt
200-250 zł wiec musisz sam ocenicz czy warto czy lepiej inwestycje w jakiś
UPS ale tu się nie wypowiadam bo jeszcze nie mam choć powoli zaczynam o nim
myśleć.
A ze spadkami napięcia uważaj bardzo skracja żywotność sprzętu pierwszy
monitor wykończył się w ciągu 1,5 roku dzięki temu że w zimę na jedynym
wioskowym transformatorze było podpiętych ok 10 chłodni to tak romantycznie
żarówki przygasały :-)
A co do 1 przypadku moja konfiguracja jest chyba troszeczkę bardziej
prądożerca bo a1.8xp 1gb ram gf3 2xbarakuda (2-20gb 7-120gb) sieciówka SB i
CD-RW)