Re: [monitor LCD] DVI kontra DSUB ???

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Fri 21 May 2004 - 20:57:07 MET DST

Użytkownik "Jarocki" <jaro735@NO.SPAM.op.pl> napisał w wiadomości
news:c8kp3f$96m$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Czy róznica w jakości obrazu na monitorze LCD (mam Philipsa 19")
> bardzo się różni przy podłaczeniu laczem cyfrowym DVI
> w stosunku do analogowego DSUB???

Mam LCD Nec-a 17" i sprawdzalem do na D-SUB oraz DVI dla roznych kart
graficznych: GF2 (D-SUB) i GF4 (D-SUB i DVI). Miedzy GF2 a GF4 na D-SUB byla
zauwazalna roznica w jakosci obrazu (ostrzejszy i wyrazniejszy), natomiast w
momencie jak na GF4 zmienialem z D-SUB na DVI roznica praktycznie nie bylo
widac. Wniosek z tego taki, ze o jakosci obrazu decyduje karta graficzna,
natomiast pomiedzy laczem D-Sub a DVI praktycznie roznica jest zadna.
Oczywiscie nie wiem czy zawsze mozna to uogolnic dlatego napisalem na czym
sprawdzalem.

pozdrawiam
Tomek