Re: bezprzewodowy net

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 21 May 2004 - 20:30:03 MET DST

Proces CALL <gta100@wp.pl> zwrócił błąd:
> W moim mieście zakłada się bezprzewodowy radiowy net. Pytanie kieruję do
> użytkowników tego rodzaju usługi. Jak jest z transferem i ewentualnymi
> zakłóceniami w tego rodzaju przesyle. Podobno transfery są całkiem wysokie.

Transfery zaleza od klasy zainstalowanych urzadzen oraz od zaklocen, do
tego dochodzi oczywiscie liczba uzytkownikow. Poza tym faktycznie zdolnosci
administratora sa dosc wazne. Przez ciekawosc - jaka przepustowosc ma miec
Twoj ISP i na ilu uzytkownikow to podzieli? U mnie dziala bardzo ladnie
Internet i nawet LAN. Co prawda pasmo jest podzielone na trzy czesci
(najbardziej przycinaja p2p, ale eMule chodzi calkiem znosnie, potem gierce
a www jest na full), ale jakos to nie przeszkadza.

Moj kumpel mial jednak z innym ISP problemy, slabo mu chodzilo albo wcale,
nie mogl sie dogadac przez pare miesiecy, w koncu zrezygnowal i wzial
Neostrade. Prawdopodobnie mieli za duzo uzytkownikow i za daleko byly
antenki, co powodowalo spadek transferow. No i admin byl d**a, z opowiesci.
BTW, u nas z Neostrady ktos zrezygnowal.

Jak widzisz - zalezy, jak sie trafi. :/

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze